• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Ik streef ernaar om uw bestelling binnen drie werkdagen te verzenden. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden wordt u hier van op de hoogte gebracht door middel van een email met daarin uw track and trace code.  Mocht het niet lukken om uw bestelling binnen drie werkdagen te verzenden dan wordt u hier op de hoogte van gebracht. 

Ik heb iets besteld in de webshop maar ik heb geen bevestiging ontvangen via de mail.
Het kan voorkomen dat de bevestiging in uw spam terecht is gekomen. Mocht ook hier de bevestiging niet in terecht zijn gekomen. Neem dan contact op via [email protected]

Ik wil graag iets bestellen in de webshop maar ik wil een andere kleur. Is dit mogelijk?
Dit is zeker mogelijk. U kunt altijd uw wensen mailen naar [email protected] en dan kan ik kijken wat er mogelijk is. 

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
Wanneer een product niet op voorraad is kunt u het product gewoon bestellen en de betaling afronden. Zodra het product weer op voorraad is en verzonden wordt krijgt u hiervan bericht via de mail. De levertijd zal dan ongeveer twee tot drie weken zijn. 

Ik heb in de webshop twee producten besteld waarvan 1 product niet op voorraad was. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen worden altijd in 1 keer verstuurd. Dit houdt dus in dat uw bestelling past verstuurd wordt als de bestelling compleet is. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
U kunt uw bestelling ook ophalen. In de bestelprocedure kunt u kiezen voor ophalen in winkel. Vervolgens kunt u via de mail een afspraak maken om uw bestelling op te halen. 

Kan ik wil mijn bestelling retourneren?
Als een product niet aan uw verwachting voldoet kunt u uw bestelling, onbeschadigd en ongebruikt binnen 14 dagen na ontvangst aan mij retourneren. 
Keramiek is breekbaar en daarom is het belangrijk dat u de producten goed verpakt. 
Wanneer uw retour in goede orde is ontvangen zal uw aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw rekening worden teruggestort.
Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender. De kosten voor het retourzenden van de producten zijn voor de verzender. 

Adres gegevens:

Hella Duijs
Waalbandijk 16 unit 9
6546 JS Nijmegen

Wat moet ik doen bij transportschade?
Het gebeurt weleens dat producten tijdens de transport beschadigd aankomen. Wanneer dit gebeurd vraag ik uw vriendelijk binnen 48 uur contact op te nemen met [email protected] Vermeld in de mail uw ordernummer, naam en de schade en voeg een foto toe waarop de schade goed te zien is. 

Wat moet ik doen bij een defect artikel?
Bij een defect artikel die jonger zijn dan 12 maanden kunt u contact opnemen met [email protected] Vermeld in de mail het defect en stuur een foto mee.